Pagina's

zondag 23 april 2017

Knotsgekke Kaartendagen deel 5


Nog even nagenieten met een paar beurs-kaartjes die ik nog niet laten zien had, waaronder ook het beloofde voorbeeldje met de stans als focus van je kaart (Antique Car Border van Amy Design). Ik ga deze techniek zeker nog vaker gebruiken: het is zo veelzijdig en geeft zo'n bijzonder effect, I love it!

Hier nog even stap voor stap hoe de achtergrond opgebouwd is:
             Stap 1: plak de randjes van een wit A6 kaartje af met een verwijderbare plakband.
             Stap 2: spons de distress inkt over het middenvlak in 1 of 2 (of meer) kleurtjes
             Stap 3: breng het Perfect Pearls/Shine poeder met een penseel aan over de distress inkt
             Stap 4: verwijder voorzichtig de plakband en haal het papier met een embossing folder door                            de embossing machine
Mijn inspiratie voor deze demo vond ik bij Jennifer McGuire een van mijn grote voorbeelden voor kaartenmaken.

Een hele dikke merci aan Natascha van Het Hobbypaviljoentje om mij de gelegenheid te geven deze demo te doen. Echt super! En natuurlijk zijn alle stempels, mallen, inkt en Spectrum Noir markers bij haar te verkrijgen, in de winkel in Mol-Rauw (BE) of via de webshop.

Hopelijk hebben jullie er van genoten, ik alvast wel. ik kijk nu al uit naar een vervolg, in Den Bosch of ergens anders.

1 opmerking:

  1. Ben zaterdag bij je op de beurs geweest. Jij kwam met iets heeeeeeeeel nieuws en het was prachtig. Mijn mond viel open! Ik ga je in ieder geval volgen.
    Dank voor je duidelijke uitleg.

    Hartelijke groeten,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...